Theo

Jag såg på Rachel ray nyss, och det var militärer osv som hade varit ifrån sina familjer , vissa i flera år, aldrig träffat sina barnbarn osv... Då kom jag på hur självisk jag är, jag skulle ALDRIG, ALDRIG vara ifrån Theo eller min sambo, jag skulle heller aldrig låta min man eller Theo åka iväg på det där sättet, utsätta sig för fara för andra människors skull, visst låter jag självisk, och då får jag banne mig vara det. Jag vill inte missa en dag med min familj. Och herregud om det finns någon som skulle göra Theo något någon gång , den skulle få gömma sig i ett berg någonstans och aldrig mer komma ut. Bara mammor vet hur mycket man älskar sitt barn, jag vet att pappor älskar sina barn lika mycket, men jag tror att det finns något i oss mammor som inte pappor känner, kanske är det för att vi hade dem i oss i 9 månader, vi fick lära känna dem innan vi fick se dem, vårat hjärta vaggade dem till sömns och dem visste att den här personen är jag trygg hos. Ae, det finns inget jag inte skulle göra för mitt älskade barn, du är verkligen mitt ALLT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mammor är bIologiskt programmerade att inte vilja vara utan ens barn så du är inte självisk bara helt naturlig <3

2012-09-04 @ 08:06:55
Postat av: maria

Tror nog det är helt normalt att tänka o känna som du gör! så fin han var i Theobodyn då :D hihi <3

2012-09-05 @ 17:55:38
URL: http://mochan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0