Sovdags

Nu kryper jag till kojs, sambon ska sitta uppe lite till, bara för att! Men jag ska erkänna att det är lite skönt att få somna före honom och hans UNDERBARA snarkningar haha, fast dock tomt i sängen och sådär, men han kryper ju ner tids nog han också. Lilleman somnade vid 20 tror jag, så mamma kanske får lite sovmorgon till 6 halv 7 imorgon, *hoppas, hoppas*. Jag älskar att vakna utvilad på morgonen, utan att vilja dra täcket över huvudet liksom, bara gå upp och tralla och tycka livet är helt toppen! Mitt liv är oftast toppen, men inte när jag vaknar sjukt trött, då suger det.

Sussa sött .

Slänger in en bild på världens vackraste, här var han bara några dagar gammal, hur kan månaderna gå så fort? :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0