Seriöst!

Theo ville upp kvart över 3 inatt, men min sambo satte stopp för det, tog dock 45 min att få han somna om och då sov han 45 min, sen ville han upp igen. Snälla Theo vi orkar inte detta, vad hände med att sova till 6-7? Vi får helt enkelt försöka hålla dig vaken längre på kvällen och ge dig mat vid 21-22 och se om det funkar någe bättre! För kl 3-4 kan vi inte gå upp så äre bara! Tur att du har världens bästa pappa som tar dig ibland fast han ska till jobbet, men jag tror det beror på att min sambo har insett att det inte alltid är en dans på rosor att vara hemma med sitt barn och att det är ett av världens tyngsta jobb, dock även världens bästa iof ;)

Får se vad som sker idag vi har inga planer vad jag kan minnas.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha även plutte bebisar kanske kan vända på dygnet :D men ja nu får han fan ge sig ;)

2012-09-14 @ 07:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0