Sån dag idag

Idag är en sån dag då jag nästan längtar tills nästa sovstund när Theo precis har vaknat, INGENTING duger för honom idag, kaos i min hjärna, busar för fullt, provat allt vi äger och har, inte ens babblarna duger, han kanske har en tillväxtperiod nu? Eller bara en dålig dag. Det enda som duger är mat och sova, tur det iof :). Naturligtvis jobbar pappa över idag också, just idag haha.

Kollar på 6lingarna på tv och tänker FY HELVETE HUR ORKAR DEM? Men Come on, seriöst. 6 stycken SEX! Överallt, under över på sidorna, gap skrik gråt tjafs . Aa jag hade kollapsat för länge sen. Ae, men man måste ju, precis som man måste med ett barn, men sex? Aja, tur för oss att vi inte fick 6 samtidigt haha..

Måste tillägga att Theo är världens gladaste fis annars det är därför hans dåliga dagar påverkar mig så mycket, jag är helt enkelt inte van vid det. Och när han har en dålig dag känns det som världens grej, fast andra kanske inte ens hade märkt att han var en tjurig bebis :P


Åh här var plutt inte stor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0