Ny vecka

Måndag igen, och vi började morgonen med massa mys i sängen, jag kom ju på att vi har en stor tv på väggen i sovrummet, varför ha jag inte brukar den för undrar jag? Många tycker inte att små barn ska se på tv, men Theo får alltid se på barnprogrammet på morgonen, ja så mycket han vill, brukar oftast bara bli att han kollar till på tvn ibland sen lek lek sen kollar han en sväng, sen bus och kramar sen...ja ni förstår ;)
Nu har vi stigit upp och jag dricker kaffe, hade inget kaffefilter kvar så jag provade att göra med hushållspapper, det gick OK, ska kila och köpa nytt sen, för lite senare kommer tant Linn och myser med oss!

Ha en bra måndag.


Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Fina myskillen

2012-09-24 @ 18:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0