Neeeeej

Theo vakna kvart i 5 och ville käka frulle, men jag ville verkligen sova till åtminstone 6, så jag försökte söva om honom efter frukosten, ae du mamma sa lilleman! Jag ska upp och se på barnprogram och göra dig pigg innan jag sover vidare, så här sitter vi och glor på ngt barnis! Lilleman gillart ju så jag får gilla läget och försöka sova vid nästa sovtime vilket lär bli vid halv 7-7 om jag känner min son rätt, och då ska jag banne mig sova också, brukar jämt lyckas hitta på massa annat skit att göra när liten sover men nu ska jag faktiskt försöka sova, för Theo och jag ska orka med att träffa 2 vänner idag. Jag somna halv 9 igår men de gör desamma, vill inte gå upp klockan 5 fördä! Kallt är det också, burr burr.

Fliiiiiga flygplan är kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0