Mysunge

Idag vaknade jag vid 7, och strax därefter hör jag hur lilleman börjar prata med någon nallebjörn eller så kanske han sa "hallå morsan jag är vaken nu kom och pussa på mig rå". Vi steg upp, lilleman satt i sin stol en sväng och kastade leksaker hejvilt om sig medan jag gjorde kaffe och frukost, klockan 8 ville han ha frulle och sen var det bus på lekfilten en sväng sen var det bajsblöjbyte och sen blev han trött igen och sussar nu i min famn. Fin morgon med andra ord!

Idag ska vi åka till morfar Johan och hälsa på, busa av oss lite, kanske ta en promenad och äta lunch med honom.

En busig Theo nu från morgonen <3


Kommentarer
Postat av: Daniella

han ser lite full-i-fan ut!

2012-09-11 @ 10:19:22
URL: http://daniellagoretti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0