Måndag

Uppe med tuppen, halv 6 fick jag sova till idag, men lillen somna kvart över 7 igår så hade inte räknat med att han skulle sova längre så jag gick och la mig halv 10 igår. Bra gjort av mig, det värsta jag vet är att vakna och vara SKIT trött och känna fy fan orkar inget idag, så då lägger jag mig hellre tidigt på kvällen och skiter i den där kvällsfilmen eller roliga serien och får sova ut och vara en rolig mamma som är pigg och alert ;) Det är nog betydligt mycket roligare för Theo också så han slipper en tjurig morsa, för jag tror på att dem märker vilket humör vi är på fastän de är så mini! Nu sover lilleman i min famn igen så ska slappa lite framför tvn nu, har för mig att dem visar repriser av uggly Betty såhär på morgonkvisten.


Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Mina finaste...

2012-09-03 @ 16:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0