Kusinbus

Idag kommer 5 månaders kusin Wiggo hit och busar med Theo( ja och självklart underbara Cicci), så himla kul att det bara är en månad mellan dem, det är min sambos brors tjej och barn. Theo har turen att ha 7 KILL kusiner på hans pappas sida, allt från åldrarna 11 år till 5 månader.

Theo är på lite knepigt humör idag men precis som alla andra dagar så löser man det på bästa sätt, ibland tänker jag såhär: Shit jag orkar verkligen inte, men sen är det kväll och lilleman sover gott och då har man genast glömt vad det var som var så jobbigt, tur det iof! Alla dagar är underbara dagar, bara mer eller mindre psykiskt eller fysiskt påverkande ;)

En bild på mig som liten, är vi något lika jag och Theo ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0