Kolis

Idag steg vi upp klockan 5, Theo var nog ivrig på att få åka till Kolmården, men några timmar till får han allt vänta, just nu ser det ut att bli perfekt väder, inget regn ännu, *peppar peppar ta i trä*. Alla har ätit frukost och Theo ska ta sin frukostnap, under tiden ska jag fixa mig så jag är klar när liten vaknar, sen är det pappas tur (Theo somna i pappas famn) sen är det bara Theo kvar och sen kommer min storebror och hämtar upp oss och morfar, minimorbror och Åsa ska vi möta vid Kolmården :) Väskan förberedde jag igår till lilleman med extra kläder, vantar, jacka och mat och leksaker blöjor osv osv! Jag och Robban får nöja oss med det vi tar på oss och får försöka låta bli att kissa på oss eller liknande! Kan bli svårt för Robban då han är väldigt exalterad på att få åka och kolla på alla djuren, haha.

Hoppas ni alla får en underbar lördag!

Morgonpigga Theo-bus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0