Igår

Det blev en heldag med skoj igår ändå , först var vi ute på en promenix, sen gick vi på stan en sväng, sen åkte vi till Micke och Cicci och träffade Theos busiga kusiner, Noel, James, Tor och Wiggo, var där hela dagen och sen kom vi hem, hyrde en film och åt potatisgratäng med kyckling och sallad till. Sen ville jag gå och sova vid halv 10 så min älskade sambo gick och nattade mig(hatar att somna själv) och sen spelade han tvspel. Fråga mig inte hur länge men det var han som gick upp med Theo kl 5 imorse när ung-skrutten var pigg och ville busa, så går det när han vill sova för natten vid 6 på kvällen :/

Idag ska vi äntligen träffa mormor och Morfar Johan, längtar efter dem massor även om de bara var en vecka sen vi sågs, men en vecka är lång tid för mig att inte träffa min mamma på!


Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Farsan upp i dagen :D

2012-09-02 @ 08:50:26
Postat av: Mickis

Snacka om söta då :)

2012-09-06 @ 16:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0