God morgon

Lilleman käkar frukost så jag passar på att blogga lite under tiden, tänk vad mycket man kan göra med bara 2 armar och händer ( även om man ibland önskar man hade typ 40 av dom ).

Idag tror jag vi ska iväg på föräldrargruppträff eller vad tusan det heter :P men jag och mitt nya minne som en guldfisk kanske har helt fel, måste ringa till min bvcgumma och fråga faktiskt, har tom fått det på lapp, men jaa vart är lappen? Bättre att ringa och fråga för säkerhets skull.

Igår fick vi tillbaka nya vagnen som varit på reparation, och vi tänkte ju sälja den...men fan den är ju galet skön och mysig och mycket mindre än den stora monstertrucken vi har nu, så vi sparar nog båda 2 faktiskt,monster trucken är bra att ha ifall det blir hundra meter snö och sådär, och den mindre city vagnen är som sagt galet skön och smidig i city och sådär "ta med sig överallt vagn".

Ha en fin dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0