Fy bubblan!

Jag vaknade inatt med mensvärk, har sovit dåligt som en jäkla jäkel, vi har inte råd att R är hemma, så jag får bita i det jävligt sura äpplet och leka och busa och sätta Theo först som alltid fastän jag vill gå in i badrummet lägga mig i badet och gråta och spruta varmt vatten över magen tills jag kanske lyckas somna. INGEN har jag som kan komma idag och hjälpa mig. Vissa kanske tycker det låter konstigt för "lite" mensvärk, men jag skojar inte, vissa tillfällen önskar jag att jag vore död istället för att känna denna smärta, jag tycker också mensvärken har blivit värre efter graviditeten, kan det stämma? Eller hade jag bara glömt bort hur himla ont jag faktiskt hade av mensvärken. Jag ska gå och köpa mer värktabletter så fort Konsum öppnar iaf, det är en sak som är säker. Fy farao !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, usch vad jobbigt! Gå till gyn, de kommer hjälpa dig och skriva ut starkare tabletter. Jag hade problem med sjuka mensvärkar en period, fick då dunder tabletter på recept som gick att kombinera när det var som värst. Men det var kanske det du menade med tabletter? Hoppas det löser sig iaf :) kram

2012-09-17 @ 21:23:05
Postat av: Clara

Oj mitt namn kom inte med, är ju inte anonym ;)

2012-09-17 @ 21:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0