Friday

Jag är snorig, tack Daniella ;)

Vi skulle träffat Clara och söta Freja idag på förmiddagen, men jag vill inte snora ner dem så vi ska leka nästa vecka istället.

Och till min förvåning imorse så märkte jag att tusan vad länge jag får sova, ska lilleman aldrig vakna? Pappa R var tydligen hemma idag för att han jobbat över så mycket hela veckan, han kom tydligen hem klockan 9 igår, och då låg ju både lilleman och jag å snarka sen länge tillbaka! Så ja pappa hade hand om liten och lät mig sova ut, halv 8 tror jag närmare bestämt att jag vakna, 11,5 timma sov jag alltså, jisses.

Ikväll ska vi till Theos morfar och Åsa och äta tacos, vi ska åka dit vid 5 hugget så dom får njuta lite av T's sällskap eftersom han lär vilja sova för natten vid halv 8. Vem vet, kanske är han vaken längre och vill äta lite tacos med oss, eller ja snutta på en gurka iaf!

Min finaste fina underbara Theo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0