:D

Åh, varför är jag en sån som inte kan somna om när jag väl vaknat? Lilleman vaknade till vid 5 och jag tänkte direkt, jahopp bara stiga upp då, men Robban tog honom och fick han att somna igen, nu en timma senare ligger jag fortfarande vaken, jag vill ju somna om men det går bara inte! What to do?

Nu har vi ätit frukost här hemma, det blev rester av den hemmagjorda pizzan som blev kvar från igår, mums med kall pizza! Och nu ska snart lillen få frukost och idag ska vi till mamma och Johan och busa lite och sen ska vi handla.

Theo var en kanonbebis på Kolmården och allt var så himla bra, det jag tyckte var mest spännande var nya safari linbanan och att se ett tigerbråk, vi såg även 2 noshörningar stångas och bråka, ganska coolt faktiskt!!

Här kollar Theo på...eh säkert ngn människa eller ett träd eller nått haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0