Bvc vaccin

Japp nu var sprutorna tagna, han grät lite, sen fick han lite kramar och sen var allt lugnt. Han har ingen feber , men han är lite trött och sådär, det gör absolut inget, jag gillar att ha honom sovandes i min famn. Så länge febern håller sig borta är vi nöjda! Vi tar en lugn och mysig dag hemma resten av eftermiddagen/kvällen.

Han följer sin viktkurva perfekt, och hade ökat 500 g sen senaste besöket för en månad sen, och han är lite längre än det "normala" för en 5 månaders men följer sin kurva där också, så allt verkar ju perfekt. Eller ja, han ÄR perfekt vår lilla prins. Han visade även bvc-tanten att han nu kan sitta en längre stund själv och han skulle självklart visa upp att han gärna är ute och går också. Hon uppmuntrade att smakportionerna verkade ju gå toppen så vi fick gärna börja sakta men säkert i våran egna takt att byta ut hela mål om vi kände oss redo, eftersom hans vikt är i fas och eftersom han bajsar normalt. Vi får se hur detta med maten fortskrider :)


Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Åhh...vad jag blir glad i hjärtat när jag ser den pojken

2012-09-26 @ 19:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0