Blä

Theo fick sånt där panik " jag har ont gör något för fan mamma eller pappa" skrik nyss, vi tänkte shit han vakna för 1,5 timma sen åt för 2,5 timma sen, var nyss världens goaste bebis, vad fan händer? Vi gick och guppade kramades "slog" i stjärten, provade med mat igen, han bara vrålade, sjöng för honom i famnen och han lugnade sig lite, de kom lite rapar och sen provade jag mata honom igen, då åt han upp och somnade direkt i min famn, jisses! Sånt här skrik/gråt har jag inte varit med om sen han var mini mini bebis, jag grät också, usch vad ont det gör i mig när det är något som är på tok för min lilla skatt. Men kanske var hunger blandat med trötthet, man kan inte lita på hans rutiner längre, barn kanske inte ens har rutiner när dem är 4 mån men han har alltid varit en 4 timmars mellanrums bebis, idag valde han 2,5 timma istället helt enkelt. Kanske ska öka mängden ersättning och börja ge 200 istället för 180. Vi provar de under dagen nu iaf och ser om han vill äta upp det och hur lång tid det tar emellan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0