As I said

Om du kände mig skulle du våga säga vem du är, så nej du känner inte mig! Varför ska jag behöva ta kritik på min egna blogg, om du nu stör dig på det jag skriver så avreagera dig på din egna blogg eller dagbok om jag nu är så viktig att lägga energi på. Jag respekterar vad andra tycker och tänker om mammarollen och vad de lägger pengar på så länge de har pengar över till barnen, de jag sa var att jag inte förstår mig på såna som lägger massa pengar på sig själva men inte kan betala betydligt viktigare saker sen! Nu sätter jag punkt för detta och du har ju tydligt nog inte slutat läsa min blogg eftersom du fortfarande kommenterar, så ännu en gång hej då till dig! Lägg din energi på sånt du gillar att läsa istället ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har inte sagt att jag ska sluta läsa din blogg.... Och du tar väldigt mycket åt dig för kritiken uppenbarligen. Så mycket att du skriver flera inlägg om just det .. Flera gånger dessutom.

2012-09-06 @ 21:23:05
Postat av: Ellen

Förmodligen gillar den anonyma att läsa din blogg därför hon lägger energi på att kommentera ;) ?

2012-09-09 @ 19:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0