2012

Åh varför Ellinor varför började du kolla på filmen 2012?? Så himla dumt av mig! Värsta filmen som någonsin gjorts, att jorden går under liksom, och I ÅR dessutom, jag är så jävla puckad som började kolla på den, såg en timma och det räckte gott och väl, fy blä helskotta jädrans skitfilm!! Man borde inte ens få ha gjort en film om att jorden går under, verkar super korkat faktiskt. Fattar de inte att det sätter spruttibangbang i hjärnan hos oss vidskepliga ? Säger man ens så? Ni kanske förstår ändå.

Nä godnatt säger jag till den filmen och min sambo och kryper istället ner i sängen där jag hör min son snarka från andra sidan rummet. Känns tryggt och mäktigt. Jag är precis där jag hör hemma, mellan en snarkande son och en uppesittarsambo som kommer vara dyngtrött imorgonbitti, älskart <3


Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

har ju sagt att du inte ska kolla på läbbiga filmer, man får en massa hjärnspöken....titta på något trevligt istället. Kram

2012-09-15 @ 11:31:51
Postat av: Daniella

Haha... jag såg den. Har den tillochmed hemma, men kan ju berätta att den får ett lyckligt slut iallafall. Afrika klarade sig utan några som helst skador så det är dit vi ska flytta i december!

2012-09-19 @ 15:58:49
URL: http://daniellagoretti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0