Sov du lilla videung...

Inatt fick Theo någon knäpp och skulle absolut gå upp klockan 3, pappa R försökte söva om honom i 45 min (råd från bvc, att visa barnet att det fortfarande är natt och då ska man sova) men det sket Theo fullständigt i, han skulle banne mig inte sova. Han illskrek så fort man försökte söva honom så det gick helt enkelt inte. Undrar verkligen varför han får sånahär ryck och tror att man ska upp klockan 3 och börja dagen! Efter många om och men och försök till nattningar, några slumranden och lite lek så somnade han om klockan 6. Rolig morgon va? Inte speciellt, tur att Robban är världens bästaste så jag slipper vara en tråkig sur och trött mamma när det blir så här knasigt på nätterna. Undra hur min bvc-tant menar att man ska göra för att få dem somna om när dem vaknar klockan 3 och vill leka, hon kan gärna få komma hit och vara nanny då :) Påtal om nanny så ska jag se på det programmet nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0