Dagen

Idag har vi hängt med min kusin Emmeli , hon är preggo, ganska tidigt ännu men hon hon en bulle på magen, så fint! Theo fick present av henne och han älskade snöret iaf, jag älskade innehållet, mumin bestick i silver, as söta! Efter det gick jag och köpte en present till Tyra som blir ett, vi ska på kalas hos henne på söndag.

Sen kom vi hem och Theo tog en tupplur och sen var de full fart igen, sen ringde lillebror och fråga om jag ville äta med honom och pappa, och det ville vi ju, och pappa R slutade lite tidigare idag och kom hem precis lagom tills vi skulle åka iväg så han fick också mat i magen. Massa bus med morfar och morbror är alltid kul tycker Theo. Och nu är vi äntligen hemma hela familjen och har städat lite och lilleman sover igen och sen ska vi iväg och hyra film (Johan Falk, 4,5,6). Pjuu ikväll ska jag bara sitta i soffan och slappa !

Ha en fin fredagskväll.

Köpte förresten söta filar eller hur man säger, på netto :) de kanske håller ett tag iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0