Världens finaste kille!

Theos mage är jätte mycket bättre nu :) hoppas det håller i sig!

Idag ska vi ut till Theos morfar och äta och mysa med morbröderna, min pappa bor ut mot vikbolandet vid ett ställe som heter konungsund(en liten by mellan Norrköping och vikbolandet precis) och det är jätte skönt att komma ut på landet ibland, min pappa har jätte stora trädgårdar att busa på, berg som man kan klättra i och en pool som man gärna svalkar sig i på sommaren, och bastu som man kan svettas i på vintern :D älskar min fars hus helt enkelt!
Där kommer Theo trivas när han blir lite äldre och kan leka mer, för jag och Robban lär inte ha råd med hus på landet de första av Theos barna år+ att jag trivs i stan där man har nära till allting , vänner, min mamma, shopping , träning ja ni fattar :P

Ha en fin söndag !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mitt kära barnbarn....så fin..kram mormor

2012-05-13 @ 18:20:20
Postat av: Lisa

Nemen lilla söta fiskorv! :) himla söta pojkar vi har Elli!! :)

O de kommer bli bästa kompisar! :)

2012-05-13 @ 18:25:11
Postat av: Lisa

Nemen lilla söta fiskorv! :) himla söta pojkar vi har Elli!! :)

O de kommer bli bästa kompisar! :)

2012-05-13 @ 22:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0