Måndag

Idag är det bara 2 ynka dagar kvar tills min karl börjar jobba och vardagen förändras helt :( läskigt! Något som är bra är att Theos mormor ska opereras på onsdag ( operation av en hand "bara" ) så hon kommer vara sjukskriven minst 4 veckor framöver, vilket betyder att Theo och jag kommer få träffa henne massor, hon kanske inte kan byta blöjor eller vagga honom till sömns med en hand, men massa mys och sköna promenader ser vi fram emot! Jag har alltid sagt såhär innan jag fick barn eller blev med barn, " om jag bara blir 10% av den mamman som min mamma varit för mig så kommer mina barn få det helt underbart ", då kan ni förstå vilken BÄST mamma jag har!! Det finns ingen som du mamma, och jag är så tacksam att du och pappa skapade en barndom som jag och min bror kan se tillbaka på och njuta av till fullo!

Idag ska lilla familjen här på Theos hörselkontroll!


Kommentarer
Postat av: Daniella

Jag kommer hjälpa dig också om du behöver det :)

2012-05-14 @ 11:14:30
Postat av: mamma

Tack min älskade unge...nu när du själv är mamma,så förstår du hur mycket man älskar sina barn.

Sen har ni ju en pappa som verkligen har varit något utöver det extra, som aldrig tvekat för att något är motigt, ni har varit luften under hans vingar. Kram

2012-05-14 @ 19:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0