Magen

Min lilleman har så ont i sin mage fortfarande, gråter själv som en bebis när jag ser hur ont han har när han tar i men aldrig kommer något:( han sover bara halva nätterna också, och vi (jag) med, men skiter iof i mig nu, vill bara att liten ska få en bra avföring igen :( vi ringde 1177 och de gav lite tips som vi ska prova genast , bifidus ersättning på Apoteket , är egentligen från 1 mån, men hon sa att vi kunde blanda hälften det och hälften Theos vanliga ersättning , Gud hoppas det funkar för våran pojke! <3 tack för tipsen igår!


Kommentarer
Postat av: linda

Hoppas allt blir bra, stackarn ..

2012-05-11 @ 09:59:54
Postat av: Linda G

Usch, minns hur det var. Är ju dock väldigt vanligt med magont de första månaderna! Hoppas ni hittar ngt som hjälper! Hihi, fortfarande? Han e väl ionte gammal lilla plutten? Vår kille e 8,5 månad och han sover fortfarande oftast inte hela natten ;) Men man vänjer sig vid det med :)

2012-05-11 @ 16:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0