Magen !

Vi kör ju med minifom droppar men har bara kört med 10 / matning, men ska öka dosen nu till 20, det var vad vår BVC tant rådde oss till, men eftersom de stod 10 droppar på flaskan så tog vi ju 10, men nja, han är fortfarande orolig i magen, bajseriet funkar ju rätt bra med bifidusen men funderar på att prova med nan ha 1, någon som har erfarenhet av den ersättningen??? Skriv såfall :) lilleman sover bäst eller nästan ENDAST hos mig på mitt bröst, igår funkade inte ens en promenad,han somnar ju jämt på promenader annars, dumma gaser och bajs och rapar :( och sova måste han ju, annars blir han för övertrött och då blir det för jäkligt, stackars lilla bebis!!


Kommentarer
Postat av: erika

semperdroppar och NAN HA o även vanliga NAN sen när de börjar bli lite bättre.. de räddare oss mycket o underlättade när tjejerna hade sina kolikmånader.. :)

2012-05-14 @ 12:59:17
Postat av: Linda

ja vi provade ju oxa NAN ha, men det funkade absolut inte.. Men som sagt, det kanske funkar bra på eran lilleplutt. :) . Alla reagerar ju olika. For våra små har bara baby semp Lemolac fungerat. Men som jag sa sist så kan dropparna ge dom gaser i magen, det gör oxå ont på dom. Men vet ju inte om det kanske gör mer ont för han med magen om ni ej skulle ge dropparna. Men ni gör det som känns bäst för er. :) Jag hoppas verkligen hans lilla mage blir bra snart ! Kram

2012-05-14 @ 13:10:37
Postat av: Linda G

Det är säkerligen ingen fara med 20 droppar. En kompis till mig vars son hade jätteproblem med magen, honom gav de 30 och det sa de va max :) Man får försöka göra allt man kan för att de ska få det så bra som möjligt men minns tyvärr att det va så, att minsta lilla kan störa otroligt mkt. Minns att han kunde skrika en timme för att sen klämma fram en liten rap. Hjärtskärande :(

2012-05-14 @ 16:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0