Fredagsmys:)

Till Linda G: menade självklart inte att jag förväntar mig att han ska sova hela nätterna, men när han är vaken från 2 på natten till sen morgon så är det ju något som inte stämmer , som nu alltså med magen, han sov 10 min, vaknade och gallskrek och spände magen i 5 min, sov 5 min, vaknade och gallskrek sov lite vaknade osv osv , så menade absolut inte att han ska sova igenom hela nätter när han endast är 2 veckor :) men lite mer än 2 timmars sömn på en natt skulle jag påstå är mer normalt.

Sen lite uppdatering, lilleman har fått halva lemolac halva bifidus i ersättningsväg, råd från BVC och 1177, och rätt som det var efter 2 matningar med det så skriker lilleman så man trodde han skulle tuppa av, ut kommer en stenhård bajs stor som en köttbulle, och strax efter ....MASSOR med löst fint bajs och lilleman somnade som en stock på mitt bröst och kunde genast slappna av<3

Nu blir det fredagsmys med min lilla familj!


Kommentarer
Postat av: linda

Gud vad skönt att de löste sig :) han var så söt eran lilla pojke. Vi får ses lite oftare nu :). Hoppas det fortfarande går vägen med hans lilla mage. Kram

2012-05-11 @ 21:33:45
Postat av: Anonym

Ja...tänk att man blir så glad för lite bajs...nu hoppas vi att det fungerar i fortsättningen./mormor

2012-05-12 @ 07:25:46
Postat av: Linda G

skönt att det blev bättre! Då förstår jag hur du menar :) Det krävs inte alls mkt för att de små liven ska bli störda med sömnen tyvärr :( Hoppas magen får fortsätta hålla sig bra! Förstår att två veckor gått snabbt. William närmar sig ju året men det känns ändå som igår fast ändå inte :P

2012-05-12 @ 12:08:11
Postat av: Linda G

Jag minns själv att vi också hade skriktid om kvällarna och jag vet en kompis till mig vars son hade kollikproblem och skrek konstant mellan 17-22 varje kväll. Kanske har han det som tuffast nattetid? Det lägger sig säkert snart när magen vänjer sig :)

2012-05-12 @ 12:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0