Fredag

Helg, yes. Älsklingen började jobba igår, det gick bra att vara själv med lite, men man hinner inte med sig själv så mycket, speciellt inte om man sov-strejkar hela förmiddagen :P

Lilleman har sovit i sin säng för första gången i förrgår natt, det gick jätte bra, och jag kunde faktikt koppla av och somna, sov riktigt bra:) men inatt var liten kinkig och ville sova hos mamma, så det fick han självklart :) det är så många olika åsikter om detta med att ha sina små i sängen hos en, men jag känner att om han verkligen vill ha mys och närhet när han sover ibland så ska han få det, jag tror att man får någon instinkt som mamma eller förälder men mest som mamma att man hör varje gny och andetag som ens barn gör ifrån sig fastän man sover, jag vaknar typ så fort han vrider sig lite :)

Förresten, Theos mage är så himla mycket bättre nu, nan PRO med bifidus, semper droppar och minifom verkar funka för hans lilla magis :) förresten vi var på bvc häromdagen ju och lillen har nu gått upp till 4360 g <3

Skriver sista delen om min förlossning senare idag eller ikväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0