Blöh

Igår var ingen rolig dag , Theo VÄGRADE sova under dagen, trots babybjörn, vagn, säng , mat, gos och kel, allt som allt kanske han sov 3 timmar , och på kvällen var stackarn helt förstörd :( INGET hjälpte och han var så himla trött och jag också , pappa tog honom i BB i 2 timmar och gick omkring , då somna han, sen vakna, sen kom han till mig i sängen , åt och somnade men vaknade vid flertal tillfällen under natten, lilla plutt. Nu har han ätit frukost och somnat i min famn, där ska han få ligga i flera timmar om han så vill, ska inte röra mig ur fläcken!!! Min mamma kommer idag och avlastar mig lite, jag måste få vila en timma och kanske ta ett bad, kommer säkert gråta när dem går på promenad och jag inte har kontroll över honom men en trött mamma är en irriterad mamma tyvärr. Så de är nog bra för oss båda om jag får vila upp mig en timma och kanske hinna äta lunch idag ;) ja ni småbarnsföräldrar vet hur det kan vara vissa dagar :) tack och lov har jag en mamma som är världens bästa och som är sjukskriven pga operation i minst 4 veckor så hon kan hjälpa oss , evigt tacksam!!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Du är duktig gumman. Vet hur ont det gör när de är så ledsna och trötta fast inget hjälper. Om ni orkar med mig senare kommer jag gärna. Puss!

2012-05-24 @ 07:46:02
Postat av: maria

han är ju en skönhet!!

2012-05-24 @ 20:33:07
URL: http://mochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0