vitt

Jag är gravid i 8:e kalendermånaden, hur coolt är inte det ? 53 pytte dagar kvar tills du är beräknad att komma till oss. Jag fattar det inte ännu, men snart är det nog dags att liksom...börja förstå. Hur ställer man in sig att bli förälder?

Idag ska jag inte gå utanför dörren, är fortfarande förkyld...som jag varit sen i onsdags kväll, jäkla förkylning alltså! Och har läst på många ställen att det är mycket svårare att bli av med en förkylning när man är gravid!
Idag ska jag hålla mig inne och måla klart lite saker som jag påbörjade igårkväll, tog ner 2 mörka hyllor som vi har i vardagsrummet och rollade dem vita, så ska rolla dem en gång till idag, låta dem torka och pryda dem med diverse vackra saker...som kommer bli mycket vackrare nu bara för hyllorna är vita istället för mörka. Målade också om några tavelramar och stativ som var i ljust trä, nu blev dem vita också, jätte mycket finare!!


Kommentarer
Postat av: Daniella

Ja vitt är snyggast! Bli frisk snart så vi kan ses! Magbilder vill jag se också!

2012-03-05 @ 12:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0