Våren.

Åh, mår så himla bra av denna underbart fina sol ju! Äntligen är fredag här igen och det betyder helgmys med mitt hjärta. Ikväll ska vi bara mysa hemma, och imorgon ska vi iväg med min mamma och hennes karl för lite shopping och sådär. Vi ska bla köpa vit färg så vi kan måla mitt second hand fynd som jag hittade på Hela människan nu i veckan, en jättefin byrå som ska stå i hallen. Jag köpte den för endast 175 kronor, och med färgen på den så kanske det blir 200 kronor totalt, helt värt !

Imorgon är jag i vecka 33, spännande va, nae jag tycker inte det är så spännande med veckor längre, förr läste jag varje dag om olika veckor vad som hände osv osv, men de enda som händer nu är ju att han lägger på sig fett och växer några cm till liksom.

Jag vill göra om min bloggdesign, så jag ska nog fråga en vän och be henne om hjälp, som vanligt !! Jag suger på det och skulle aldrig ge mig på att göra det, jag förstår inte ens hur man gör så...

Puss till er .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0