sovmorgon, nej!

Oj oj, idag kunde jag minnsan inte sova ut till klockan 9, gick upp vid halv 7 när hjärtat gick till jobbet. Men idag är jag sjuk, massa förkyld, så jag ska pyssla med lite saker som jag ska sälja, bland annat lite barstolar och en väggavdelare och lite vardagsrumsbord som jag har fått sålt. Det är super. Men jag ska polera upp sakerna och skruva isär dem så det blir lättare att förflytta dem sen vid frakt :)

Ingen verkar nappa på våran biosoffa, men jag förstår det är mycket pengar att punga ut, och det är inte många som har plats för en biosoffa då de är ganska stora. Sjukt mysiga och snygga och fräna, men tar som sagt väldigt stor plats. Men nu är annonsen utlagd på blocket, och där satte vi en högre summa då vi fått klagomål från olika håll att 8-9 tusen är för billigt för en 20 tusen soffa. Så vi satte ut den till 15 och så får väl folk pruta gärnet :)

Nu ska jag sörpla kaffe och strax gå ner i källarn och kånka upp lite möbler...suck, magen är ivägen när man ska bära saker har jag märkt. Den börjar bli redigt stor, känner mig as preggo. Men va tusan, det är ju bara 7 veckor kvar snart....7 små små veckor sen har vi en bäs hos oss. SICK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0