Måndag

Nu blir det muffinsbak här . Undra om man kan ha nutella liknande smörja i dem? Tror vi provar det :)!!

Idag har sambon varit hemma från jobbet, för han är genom förkyld stackarn, vi smittar nog ner varandra hela tiden eftersom först var han sjuk, och nu har jag varit förkyld och sjuk i ...jag vet inte hur länge, och nu är han sjukis igen.
Men jag har bara njutit av att ha honom hemma, det är så mysigt så! Lite lyx sådär en måndag.

Igår bevittnade jag och sambon ett inbrott i husvarna butiken på våran gata, lite läskigt, men coolt, och ringde polis och berättade vad vi såg och sådär, och efter det var det fullt med poliser på gatan, dem tog foton och sprang och letade efter mannen som gjort inbrottet. Himla spännande söndagskväll. Mannen stal tydligen kassapengarna och en gammal cd spelare, nödvändigt liksom?

Imorgon är det Bm besök som gäller, vet inte om jag tycker det är speciellt roligt faktiskt, man går dit, kollar blodtryck, mäter magen och lyssnar på hjärtljudet, inget spännande enligt mig.


Kommentarer
Postat av: Limpalinn

Nutellagojjs i muffins är kalas ;)

2012-03-12 @ 18:06:41
URL: http://limpalinn.spotlife.se
Postat av: Anonym

Det är ju det som är roligt att få veta om man växer som man ska, vilken nivå hjärt ljuden ligger på och höra på den lilles hjärtljud.

2012-03-18 @ 00:43:32
Postat av: Ellinor

Jag tycker inte det är speciellt roligt ändå. Men alla tycker ju olika anonym!

2012-03-18 @ 10:29:44
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/
Postat av: Anonym : Carro

Glömde skriva namn på den tidigare kommentaren.. Ja visst tycker alla olika men det är ju alltid skönt att få veta om allt ser ut som det ska..!

2012-03-18 @ 13:54:09
Postat av: Ellinor

Vet fortfarande inte vem du är dock. Jag tycker inte det är roligt att vara gravid längre så det kanske är därför jag inte tycker det är speciellt spännande eller roligt att gå till BM.Vill bara att han ska komma ut. Andra får gärna tycka det är roligt och skönt och vad dem nu vill :)

2012-03-19 @ 13:28:46
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/
Postat av: Carro

Nej du vet inte vem jag är. Jag ramlade in på din blogg för ett par dagar sedan. Har graviditeten varit jobbig för dig? Har du haft några komplikationer och så?

2012-03-19 @ 14:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0