knåda

Jag och sambon åkte och helghandlade lite, blev dillchips för min del, det är något jag hatar annars, men nu som preggo så fick jag världens sug och jag hoppas dom är lika goda imorgon kväll som jag tror att dem är nu, typ dreglar när jag ser påsen, men får vänta tills imorgon, för jag ska bara äta gottigheter på helgen, fast jag åt ju iof 2 chokladbitar som jag blev bjuden på idag, aja, lite gott får man ha det :D kanske lite skillnad på att äta 2 bitar choklad än att smälla i sig en påse chirre iof!

Känner mig så husmoderlig idag för jag har stått vid spisen ett tag nu och gjort köttgryta med morot och champinjoner i, och såsen blev gudomligt god!! Ett tips är att ha i vinbärsgele eller liknande gele , det blir så himla god sås av det :)
Och så har jag stått och gjort en stor bulldeg som jag ska kavla ut efter maten och sätta i ugnen, så det kanske blir en bulle till senare efterätt också, eller så blir det bullfika imorgon .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0