Fina dag.

Idag ska jag träffa en vän, som också är gravid, hon ligger 9 dagar före mig hihi, så himla skönt att ha någon som får ungefär samtidigt faktiskt. Vi ska dra en runda på stan och förhoppningsvis sätter vi oss på något fik så jag kan få min morgonkaffe och gör det vi tjejer är bäst på, snackar om allt mellan himmel och jord!

Men förresten, detta med vädret, nu får faktiskt våren bestämma sig, för i förrgår var det hel storm, igår var det kallt och idag ser det ut som en perfekt härlig sommardag med massa + och fin sol. Så hur ska jag klä mig idag då, tur jag har en balkong så jag kan känna på ett ungefär. Vill ju inte gå ut i vinterjacka om det blir 15 + liksom!



Jag förra våren, har jag sagt att jag saknar min kropp... och mitt hår!!! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0