dåliga bud.

Gillar inte när folk prutar, eller jo det är helt okej, men inte att pruta SKAMLÖST mycket, som våran soffa, den sattes ut för 15, några prutade lite för mycket, vi satte ner den till 12, och människorna prutar ännu mer ? Vi fick ett skamligt bud på 5000 kronor, jag menar det är inte en IKEA 2 sits soffa i blommigt tyg ? Det är en biosoffa i äkta skinn med 4 sitsar, mugghållare och fotpallar med stolar som man kan fälla, och tom gunga i ? blöh! Visst jag vill bli av med den, och det är behövliga pengar för oss, MEN 5000 kronor är som att slänga bort soffan liksom... nej det funkar inte.

Idag är det sånt där himla fint väder ute så jag vill ut en sväng. Så ska träffa en kompis sen och få i mig en kaffe i solen, och så var jag sugen på att hitta ett linne eller en tröja som jag får på mig utan att behöva låtsas att det sitter fint nu när magen är så stor på mig. Jag tränger fortf på mig mina vanliga kläder, och ibland känns det bra men ibland kan jag nästan inte andas när jag sätter mig ner, haha ! Så ett fint linne vill jag hitta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0