Bm-besök!

Bm besök idag..igen, känns som jag just var där ju, men det är ändå exakta 2 veckor sedan. Får väl se om blodtrycket är lägre idag, mitt har legat på 120/70-75 men senast låg det på 130/90, normalt men ändå lite för mkt undertryck för att vara mig tycker jag, men jag har ju mått kanon och inte haft några konstiga symptom så det ska nog inte vara någon fara :) Magen har väl växt lite, det ser jag själv men undrar var sf måttet ligger på idag, 34 kanske ? Jäklar alltså, nu är det bara 31 dagar kvar såg jag på min familjeliv-sida, så himla nära men ändå så långt borta ju, 89% av graviditeten har jag gått idag. Och imorgon går jag in i månad 9. Jag känner min bebis rörelser varje dag, flera gånger om dagen, jag vet när han sover, för då är det stilla där inne, jag känner hans hicka och då brukar jag stryka min hand över honom så han ska få lugn, alla vet ju hur jobbigt det är med hicka liksom!

Jag älskar dig bebis!




Kommentarer
Postat av: Linda

Åhh jag minns precis hur det va och hur det kändes. Man längtar så otroligt!

2012-03-29 @ 10:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0