bloggare, blä!

god morgon tänkte jag precis skriva och sneglade mot klockan, det är ju för tusan förmiddag och snart eftermiddag tillochmed! Men för mig är det fortfarande morgon för det enda jg har hunnit med idag är att ha ätit frukost och kollat igenom bloggarna jag läser nästan dagligen. Jag tycker dock att dessa stora bloggar har blivit så himla tråkiga och opersonliga, så jag läser hellre om mina vänners liv och bekantas bloggar, och bekantas bekantas bloggar? Jag gillar att läsa om inredning och pyssel och vanliga liv, så som de flesta av oss lever liksom. Hur roligt är det egentligen att sitta och läsa om dessa storbloggare när man inte kan göra eller köpa eller leva så som dem lever egentligen? Dom köper kläder för typ 20 tusen i månaden, de flesta bor i stockholm och försöker på ett eller annat sätt slå igenom lika stort som blondinbella med alla hennes företag, dem gör klädmärken och sånt som dem egentligen inte förstår sig på, bara för att dem kan för dom har ett stort bloggnamn.  Nä hur som så spelar väl kanske inte ekonomin någon roll, men jag menar att för mig är det roligare att läsa om hur "normala" människor har det. Om second hand, vilken mataffär som är billigast att handla på och läsa om vad folk gör för roliga recept som man själv kan prova på i sitt hem :)

Så om det finns någon som läser min blogg som inte har lämnat sin bloggadress, så jag kan kika in på er också, SÅ GÖR GÄRNA DET så jag kan läsa om er och era hobbys också :)


Jag innan jag blev preggo. Saknar !!



Kommentarer
Postat av: Malin Björn-Holopainen

Ja läser den :) tycker de är roligt att följa din grav :) är likadan som dig när de gäller bloggar. Tycker inte heller de är intressant att läsa "storbloggarna" vet knappt inte ens vilka de är. Haha läser vänners o bekanta mestadels :)

2012-03-10 @ 00:29:49
URL: http://Malinbh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0