BB väska och sånt...

Idag har min sambo varit ledig, för han jobbade super mycket i 2 dagar, + natt, så idag fick han ledigt! Himla mysigt tycker jag. Vi har bakat sockerkaka och nu står våra hemmabakade pizzor i ugnen, mums så gott det ska bli. Jag har pepparsalami, färska champinjoner, oliver och ost på min, sambon har allt det + bacon och tomater - oliverna ;) Bara så ni vet alltså!

Idag packade vi lite till BB-väskan också, typ blöjor, napp, tvättlappar, lite kläder till lillen och en filt, hårsnoddar och helosansalva till mig, typ det och inget mer, ska ner kläder till mig också, vad mer ??!



Mina fina svullna fötter fick vara med också.


Denna tuffa body köpte Robban till bäsen, Robban är ju lite av en rocker, så han hoppas nog på att liten också ska bli det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0