Älskade helg

Så himla fint väder idag också, ikväll blir det grillat ..igen och kanske ska göra tzatziki, det lät gott.
I helgen ska vi till Ikea med min mamma och Johan, vi ska kika på sängstommen vi vill ha. Vi ska också hinna med att städa på balkongen, ena sidan är jättefin med nya grillen och de nya balkongmöblerna , och på andra sidan där ligger kartonger och skräp och bråte som ska ner i källarn, eller skräpet ska ju slängas såklart!

Jag vill att det ska bli måndag så jag kan betala räkningarna, varken jag eller sambon får pengar förens på måndag, att betala räkningarna är det skönaste som finns, helst så tidigt som möjligt så man har skiten gjort så man kan räkna ut budgetten för resten av månaden. Borde kanske blivit ekonom istället för kock och undersköterska ?!




Kommentarer
Postat av: lisa

fiiiina magen! =)

2012-03-26 @ 18:12:18
URL: http://lisaberggren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0