Till C som skrev en kommentar !

Ska försöka svara så gott det går. Jag kände inte när de la snittet, jag kände när de började "rycka" upp magen då nerverna slets sönder, kände ingenting uppåt mot magen , men eda:n hade inte tagit tillräckligt långt ner så de nerver som satt precis under snittet kände jag av, dem tar ju i utav *** när som bänder upp magen för att få ut bebisen så det är ju inte så att bebisen bara går att plocka ut, som drar upp magen och rycker och sliter, jag låg och hoppade på operationsbordet för de slet så dant sa min karl. Eftersom snittet dom gör ska vara så litet som möjligt så måste dom ju böja och bända för att få ut bebisen. Fick aldrig någon förklaring alls på vad som hände egentligen, men på min efterkontroll ska läkare och kirurger vara med och förklara eller försöka ge mig så mycket svar som möjligt angående min förlossning. Och egentligen skiter jag i kejsarsnittet, min enda fråga är varför dem lät mig pågå så länge när man egentligen bara får gå upp till cirkus 70 timmar efter vatten avgång och jag gick nästan 100 timmar efter vattenavgång!!! Tycker dom borde satt in kejsarsnitt redan på torsdagen eller fredagen inte lördag kväll! Min mage är okej , enda problemet är att jag inte har någon känsel i magen ALLS från snittet och 10 cm uppåt, det är lite träligt:( det är pga alla nerver och muskler som är sönderslitna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0