Bvc och mirum galleria

Idag blev det en heldag utanför hemmet, vi drog till bvc vid 11 och allt där gick toppen, Theo väger nu 5140 och är 57 lång:) efter det träffade vi Lisa och hennes James och drog till hc, nu döpt till mirum galleria. Först käkade våra bebisar, sen shoppa vi lite, bl.a. en ny tröja till mig, en klocka till pappa Robban och droppar till lilleman! Sen åt vi mammor och sen gick vi en sväng till och sen åkte vi hem. En heldag! När vi kom hem tog jag mig i kragen och städade , dammsög, torkade golven, dammade och satte på en maskin tvätt :) nu sitter jag med Theo som somnat i min famn och ska bara mysa i soffan med min fina familj !


Kommentarer
Postat av: Anonym

han är för go, mormors fina kille. Fin tröja till mamma och nice klocka till pappa.

2012-06-07 @ 23:03:59
Postat av: maria

så söt han är!!!! fin tröja också Ellie :)

2012-06-09 @ 11:35:32
URL: http://mochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0