Melon

Jaha nu när man har instagram så är ju inte bloggen så rolig haha. Suck! Nä då kan vara roligt att skriva av sig ibland, men jag tycker ni är tråkiga som aldrig kommenterar efter som ni är mellan 30-50 st som läser eller kikar in i min blogg varje dag. Måste jag skriva elaka konstiga och dumma saker för att ni ska kommentera eller? Kanske ska skriva att min son åt melon på sin 3 månadersdag, då kanske det är någon jäkel som ska skriva att jag är en dålig mamma som ger min son sånt innan 4-månaders dagen eller nått sånt? Helst ska ni ju vara anonyma också eftersom ingen vågar stå för de dom skriver om andra folk!! Men för att underlätta lite så kan jag säga att de var Theos morfar som gav honom melon, och när min pappa hade småbarn( mig och min storebror och lillebror) så fick man börja "äta" när man var 3 mån ;) Men ingen skada sked och Theo älskade melon!!


Kommentarer
Postat av: Daniella

Jag gav Theo en köttbulle i smyg när han var en vecka!

2012-07-30 @ 11:15:16
Postat av: linda

Ja tyra åt pizza När hon var tre månader :-)

2012-07-30 @ 11:53:52
Postat av: mamma/mormor

saftigt och mumsigt ....antar att han inte åt några mängder....kram

2012-07-31 @ 07:02:08
Postat av: Linda

Är det ingen större mängd så kvittar det ju, då klarar ju magen av det :) Det bestämmer man ju helt själv vad man introducerar med,som sagt så var det ju helt andra rön för massa år sen o e ju ingen som dött av det. Vi valde att introducera sånt som barn brukar ha svårt för först sen när han började äta på riktigt. typ broccoli o blomkål o han älskar det än idag. Undviker fortfarande allt sött förutom frukt för tänders skull o för att han inte ska vänja sig. Det är ju också en smaksak :)

2012-07-31 @ 09:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0