veckor

Veckorna går så himla snabbt, idag är det måndag och vips så de är så är det fredag kväll...fast det är ju iof bra eftersom jag bara vill att de sista 14 veckorna ska ruuuusa förbi nu :)

Jag skrev ut för någon vecka sedan hur jag tyckte att några av de jag jobbar med ibland betedde sig mot mig den kvällen, tydligen så får man inte skriva så eftersom en av dem skrev till mig på facebook och "hotade" med att hon undrade vad chefen skulle tycka om det jag skrivit. Egentligen förstår jag inte eftersom jag fortfarande tycker det var dem som gjorde fel som tog mitt schema utan att fråga mig före :/  det enda "elaka" jag skrev om dem var att jag tyckte de betedde sig idiotiskt.
Det var fel av mig att skriva ut det jag tyckte på min egna personliga blogg dock!


Nog om det negativa, nu ska jag och sambon min mysas till en film och känna bebisen sparkas i magen.
Kan inte bli lyckligare än jag är i livet nu, eller jo kanske när den lilla kommer ut till oss <3






Kommentarer
Postat av: linda h

Jaha, så nu menar dom att man inte ska få skriva och uttrycka sig som man Känner då då ? :S

2012-01-17 @ 08:16:05
Postat av: Anonym

precis linda, det är nog precis vad dem menar :/ men jag är ju bara vikarie så jag ska få ta att bli behandlad lite hur som tydligen ! Men nu vet jag att jag inte kan skriva om allt jag vill på bloggen utan att folk ska hota med att gå till chefen...

2012-01-17 @ 14:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0