TRÅK!

Idag är en sån där halvkass dag. Vet inte vad jag känner eller tycker. Det beror nog på att idag har jag INGENTING planerat och det känns trist. Lägenheten behöver inte städas och jag behöver inte laga mat förens i eftermiddag. Varför kan jag inte bara njuta av att sitta i min pyjamas och kolla på serier vissa dagar ?
Önskar så mycket att jag inte fick ångest av att inte göra någonting alls! Man känner liksom inte för att göra sig iordning och ge sig ut för att göra något, och skulle säkert tycka det var jobbigt om man hade massa saker för sig, men det är också tråkigt och jobbigt och uttråkande att sitta hemma . haha, vilka problem jag har!!!


Köpte nya skor för några veckor sedan förresten, så himla fina tycker jag. Jag använder nästan bara vita skor, tycker de är finast :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0