Suck!!

Jag kräks på folk som tror dom vet om man har en tjej eller kill mage, "åh det där är en typisk tjejmage" osv... MAN KAN INTE SE, alla har så himla olika maggisar så det finns inte något som är typiskt tjej eller killmage. Man kan ha runda, ovala, breda eller avlånga magar, stora, små eller jätte små eller jätte stora. Allt beror ju på hur livmodern sitter där inne ? Så säger de BM jag pratat med iaf. Det är typ 5 lite äldre damer som sagt, åh du har en så typisk tjejmage. Så har jag sagt, jaha vad konstigt för det är en pojke där inne ?! KRÄKS på det !!!! :D

SEN HATAR JAG FOLK SOM SÄGER, "åh vad tjock du blivit" man ba, eh jaha ? Tjock är väl lite fel ord att använda på en gravid person tycker jag, visst man blir större, men halå, inte tjock. Man kan istället säga, Åh vad fin och stor mage du fått eller vilken fin kula du har eller något sånt, det låter mycket bättre i mina öron. För tjock de tror jag de flesta gravida känner sig rätt så ofta. Jag tycker då inte jag är vacker varje dag med min kanonkula, även fast jag borde det!



Kommentarer
Postat av: mamma

Du har världens vackraste mage...puss

2012-01-24 @ 16:30:34
Postat av: Lisa

Du har jäättefin mage Ellie! Jag vill gärna ha större mage än vad jag har just nu. Många säger att min är så liten för att vara i den vecka jag är i. Men som Bm sa igår, alla är ju Så olika! Och jag ligger precis på medel i den där kurvan, så min mage är varken liten eller stor fick ja höra igår :)

2012-01-25 @ 08:07:45
Postat av: nea

Det va det värsta med graviditeten, allas kommentarer! Jag fick ofta höra att jag var liten och som jag oroade mig. Sjukaste kommentaren jag fått var en man som sa att magen såg ut att spricka snart. Och alla sa att det var en pojke. Ut kom en flicka som var perfekt i storlek. När folk kommenterade magen svarade jag kort för att visa att det inte var deras ensak.

2012-01-26 @ 19:34:13
URL: http://frokennea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0