Larm

Satt och kollade över mig checklista till pyret, och kom på att ett andningslarm är något vi verkligen SKA ha, kan inte tänka mig att inte ha det sedan jag kom in på en blogg som handlade om en tjej som hade förlorat sin 10 veckors bebis i PSD, hennes liv är förstört, jag förstår henne totalt, fast ändå kan man inte förstå liksom. Men ja ett andningslarm är något jag verkligen ska köpa, synd bara att de ska vara så himla dyra :/

Någon som har erfarenhet av dessa larm, vart har ni köpt dem och vad gav ni för dem?
Känner ni er säkrare med dom eller är oron kvar, och ni som inte har dem, sover ni gott ändå eller finns oron där ?




Kommentarer
Postat av: Daniella

Jag tror ett larm med plattor som vi har är bäst. Köpte mitt för 600 annars kostar det 1500. Babysense II heter det. Det finns ju såna man fäster på blöjan eller byxan när han sover också men jag tror inte de sitter så bra när barnet väl börjar röra sig lite mer i sängen. Annars är de ju billigare.

2012-01-20 @ 20:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0