krångliga saker.

Åååh idag blev det många nödvändiga med jobbiga samtal, hatar att sitta i kö i telefonen, "du är nummer 110 i våran telefonkö", SUCK!! Men nu är det gjort, och när det är gjort släpper en stor sten från axlarna!

Ringde till hyresbostäder angående att vi nu väldigt gärna vill ha min sambos namn på dörren!
Vi fick ÄNTLIGEN våra papper rätt från adressändring så min sambo kan stå rätt i skatteverkets papper också! Ska även skicka in dom när jag går till stan sen, GLÖM INTE DET ELLINOR!

Och så ringde jag också till försäkringskassan angående lite föräldrar-papper som jag inte förstod mig på eftersom att jag redan lämnat in papper angående plugg och det jag jobbat, men eftersom jag inte har jobbat jätte mycket, eftersom jag haft skolan under hösten så tror jag min inkomst kommer grundas på grundnivån, men det gör mig inget för det hade jag räknat med :) Men iaf hon i telen sa åt mig att kasta dessa papper som hade skickats hem till mig för dom hade redan mitt ärende och hade jobbat med det idag och nu skulle dom bara ha något från min förra chef (som jag hoppas hon kommer ge dom, eftersom hon är lite sur på mig och inte vill ha mig på hennes enhet längre :P ) så allt verkar gå galant faktiskt! "peppar peppar ta i trä".

Det är tur att dom man pratar med har koll på läget ibland för själv så känner jag mig som en fis i rymden när de gäller såna här saker :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0