forts, fvp och några namn

tänkte fortsätta skriva om fostervattensprovet, när det hade gått 2 dagar så satt jag spänt utan att röra mig från sängen för jag väntade på samtalet från läkaren, efter många suckar och tårar så ringde han, och frågade hur jag mådde, jag svarade..skit... då sa han, det kan du sluta göra nu för allt är fint med eran bebis och alla kromosomer är som de ska, finns inga fel, då brast jag ut i gråt och kunde knappt svara honom, sen sa han, ville ni veta könet ? För mig spelade det ingen roll, men min karl ville veta, så jag svarade ja, han sa, grattis ni ska få en pojke, och då grät jag ännu mer, vet inte varför, jag blev bara så glad, hade nog blivit lika glad för en flicka, men pojke känns så rätt nu:) Så var min historia om min första del av gravidititeten som inte var så lyckad, fast den egentligen var jätte lyckad !  Jag ångrar idag att jag gjorde kub-testet, men inte att jag gjorde fostervattensprovet efter svaret på kuben.

Nu ska jag skriva några av våra pojknamn som vi klämmer lite på, Eliah, Wilton, Theo, Colin, och Julian är i toppen ännu, kom gärna med förslag. Vill ha lite annorlunda namn, helst namn som man inte kan skapa ett smeknamn på, exempel absolut INTE, Andreas, Tobias, Jesper, Niklas, Oskar osv :) Menar inte att de namnen är fula, men det är inga namn vi vill döpa våran son till bara :)


Saknar våren, och min kropp :) ni är välkomna tillbaka båda2!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0