18:de

Idag är det exakt 100 dagar till bf, hur coolt !!!
Igår var vi och lyssnade på lillens hjärta och de slog så fint så,han passade också på att sparka lite på min bm, haha sötkorv !

Jag fick också moderskapsintyg igår och idag ska jag gå och lämna in mina papper till fök så jag har det gjort redan nu, känns skönare att ha saker gjort i tid än att göra allt i sista stund.

Jag undrar vad jag ska göra nu de sista 3 månaderna, fast måste man göra något ? Kanske bara ska njuta och sova ut varje morgon och hålla hemmet fint och fixa de sista till lillen och passa på att njuta av att vara sambo med världens bästaste man, träffa så mycket kompisar som möjligt och njuta av att inte ha något MÅSTE ?? Men jag har svårt för sånt, men det kanske får bli en prövotid att bara ägna mig åt saker jag egentligen vill göra, och slippa ha en massa måsten.... får se hur det går med det.


Kommentarer
Postat av: Malin Björn-Holopainen

Passa på o vila. Du kommer behöva alla krafter du har sen :) så njut av inga måsten :)

2012-01-19 @ 02:16:00
URL: http://Malinbh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0