träning :(

Idag är en sån dag då jag verkligen önskar att jag kunde träna, inte gå promenader, utan träna, åka inliness, hoppa, studsa, göra armhävningar och situps, svettas som en gris, springa på löpbandet och nästan svimma, känna att benen är som spagetti, bara träna som ett jävla as som jag brukade göra innan jag blev grav, nu har jag inte tränat på ett halvår, inte bara pga grav jag blev väl lat liksom, och början på min grav var väldigt jobbig och nu är jag för rund och tung så det funkar inte. Men funderar på att köpa en fin tjockträningströja som jag kan ha på mina promenader så jag kan känna mig lite fin och inte bara som en anka som är ute och vankar.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag har själv funderat på att måla om min ek hatthylla och ek skostället. T.o.m matbordet. Men alla säger att det inte blir något bra? Hur går man tillväga?

2012-02-07 @ 12:56:14
Postat av: Ellinor

Man måste bara slipa ordentligt och använda en vit färg som tränger in i träet, man kanske måste måla 2-3 gånger för att få det riktigt jämt och fint, sen kan man gärna använda vit färg med lack i, eller använda en lack efteråt om man inte vill köpa färg med lack i, det kan ofta vara lite dyrare! Men min pappa säger att det är värt de, för man slipper hälften av jobbet :)

2012-02-08 @ 10:39:31
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0